Hoppa till sidans innehåll

Frågor och svar om anmälan, registrering och betalning


Frågor och svar för Barnverksamhet
Mitt barn har varit med i en grupp denna termin, när kan jag boka min plats för nästa
termin?

Du som redan är med i en grupp får i god tid före nästa termin ett mail där du kan göra en återanmälan, alternativt avsäga dig din plats. 

Mitt barn vill börja med gymnastik. Hur bokar jag en plats?
Logga in i vårt bokningssystem genom att skapa en användare med din e-post där du fyller i ditt barns uppgifter. I bokningssystemet kan du sedan se alla våra aktuella grupper och dess status. Är gruppen markerad grön finns det plats och är gruppen markerad röd är gruppen antingen fullbokad eller stängd för anmälan. Bokningar för höstterminen öppnar i mitten av augusti och för vårterminen under mellandagarna. Exakta datum annonseras alltid ut på våra sociala medier och hemsida. 

Gruppen som mitt barn vill gå i är fullbokad. Kan jag ställa mig på kö?
Mitt i terminerna är oftast våra grupper redan fullbokade. Därför rekommenderar jag att ni loggar in i vårt bokningssystem och gör en bevakning av den grupp som ni är intresserade av. Bevakningen innebär att ni får ett automatiskt mail-utskick när platser finns att boka och kan då logga in i vårt bokningssystem för att boka en plats. För att bevaka en grupp loggar du in i vårt bokningssystem och väljer den grupp du är intresserad av. Där står det att gruppen är fullbokad och du kan då klicka på knappen ”Bevaka”. Observera att detta mail går ut till alla som bevakar gruppen att det är först till kvarn som gäller vi bokning. 


Frågor och svar för Gymmix gruppträning
Hur gör jag om jag vill börja träna på Gymmix gruppträning?

Registrera dig och betala din träningsavift. Lär mer här. Din träningsavgift gäller för samtliga pass på Gymmix gruppträning.

Måste jag boka en plats till varje pass jag vill träna på? 
Vi har ingen föranmälan till något av våra pass på Gymmix gruppträning. Vi har drop-in på alla våra pass, du är alltid välkommen!

Måste jag betala för en hel termin?
Nej, du kan enkelt swisha/pass som du deltar på. Mer information får du utav din ledare vid passet.
Läs mer om våra träningsavgifter.

Jag är anställd på Hultsfreds kommun och har ett aktivitetskort, hur gör jag? 
Om du vill nyttja ditt aktivitetskort behöver du vara medlem i föreningen. Du betalar din medlemsavgift här.
Vid varje pass du vill delta på visar du ditt aktivitetskort för ledaren/värden. Vi noterar då ett kryss på kortet och skriver upp din närvaro. Ett kryss på kortet gäller som betalning för ett tillfälle.

VI SÖKER LEDARE!
Vi söker alltid fler ledare till våra grupper. Är du intresserad av att bli ledare, eller vill veta mer om vad det innebär att vara ledare hos oss? Skicka ett mail till This is a mailto link.


Medlemsappen på Appstore
Medlemsappen på Google Play


Kontakta oss » 

Mail: This is a mailto link

Telefon: 0702802646
(Telefontid vardagar kl. 12.30-16.00)


 

  


Use Google Translate to read in other languages


Bli stödmedlem
Stötta vår förening och bli stödmedlem för endast 100 kr/verksamhetsår. Betala din medlemsavgift här.


VÅRA SPONSORER 

Postadress:
Hultsfreds GK - Gymnastik
Norra Oskarsgatan 68
57739 Hultsfred

Kontakt:
Tel: 0702802646
E-post: This is a mailto link