Vad roligt att du vill bli medlem hos oss!
Att vara medlem i Hultsfred gymnastikklubb innebär att du är med och bidrar till föreningen genom ditt engagemang. Välj om du vill ta del av föreningens verksamhet som aktiv utövare, ledare, styrelseledamot, stödmedlem, hjälpa till vid något av våra evenemang eller arbeta i någon av våra projektgrupper. Ett medlemskap i vår förening kan se ut på flera olika sätt – det är du som bestämmer hur du vill att ditt engagemang ska vara.

Det är enkelt att bli medlem hos oss, klicka dig vidare på knappen så kommer du till vår sida för bokning och betalning.

Välkommen till föreningen med rörelseglädje!

Läs mer om våra träningsavgifter och få information om hur du anmäler dig till våra grupper längre ner på sidan

Vad kostar det?

Medlemsavgift

Alla medlemmar betalar en medlemsavgift på 150 kr/verksamhetsår (hösttermin/vårtermin) utöver tränings- och licensavgift.

Träningsavgift

Öppen hall/Prova på ”alla kan gympa” för barn

Endast medlemsavgift för deltagande barn (drop-in, anmälan behövs ej)

Bamsegympa

Träningsavgift, 300 kr/termin

Danzy Kidz / Alla kan Gympa

Träningsavgift, 360 kr/termin

Trupp bas-, hjulning, handvolt, flickis / Parkour / Äventyrsgympa

Tränings- och licensavgift, 450 kr/termin

Trupp Salto

Tränings- och licensavgift, 600 kr/termin

Stödmedlem

Om du vill vara med och stötta vår förening kan du bli medlem för 150 kr/verksamhetsår. Anmäl dig här.

OBS. Alla träningsavgifter halveras under v. 45 för höstterminen och v. 12 för vårterminen.

Gymmet

All information om priser och betalning hittar du på kgmhallen.se

Gymmix Gruppträning

Helår
1300 kr/år (HT23/VT24)

Vuxen
750 kr/termin

Student och pensionär
500 kr/termin
Student ska kunna visa upp giltig studentlegitimation. Avgift för pensionär gäller för ålderspensionär och personer med hel sjukersättning.

Skolungdom (högstadiet och gymnasiet)
200 kr/termin

Asylsökande
150 kr/verksamhetsår (medlemsavgift)

Engångsavgift
75 kr/tillfälle
Engångsavgift för gruppträning är 75 kr/tillfälle, men du måste vara medlem även som engångsdeltagare. Vid första tillfället betalar du endast medlemsavgift och tränar därmed gratis. Engångsavgift betalas med swish till nummer 123 079 22 34 före passets start. Skriv GYMMIX i meddelandet och visa upp för ledaren.

Hur betalar jag min medlems- och träningsavgift?

Om du deltog förra terminen

Om du deltog i en barn- och ungdomsgrupp förra terminen så kommer du att automatiskt få en återanmälningslänk för nästkommande termin via e-post. Där kan du välja mellan att antingen bekräfta din plats för kommande termin och betala med betalkort eller faktura eller att säga ifrån din plats om du inte vill fortsätta.

Om du är ny deltagare

Om du tidigare inte har deltagit i våra barn- och ungdomsgrupper kan du enkelt boka en plats på vår bokningssida när platser finns. Observera att vi erbjuder begränsade platser i alla våra grupper. Vi tillämpar först till kvarn vid bokning.

Denna film visar hur du bokar och betalar din plats »

Om gruppen är fullbokad

Om den grupp du önskar delta i är fullbokad kan du välja att bevaka gruppen. Du får ett automatiskt utskick via e-post när det blir en ledig plats. Notera att en bevakning inte ger dig någon platsgaranti. Först till kvarn gäller.

Denna film som visar hur du prenumererar på en grupp »

Om du vill träna med Gymmix

Om du vill träna hos Gymmix gruppträning registrerar du dig och betalar på vår bokningssida. Du kan också välja att betala på plats på våra pass, antingen för en hel termin eller per gång.

Notera att alla våra pass för Gymmix gruppträning är drop-in och du behöver inte förboka din plats.

Om du vill träna på Gymmet

HGK driver gymmet i KGM hallen i samverkan med KGM AB. Om du vill träna i gymmet hittar du all information om priser och betalning på kgmhallen.se

Rörelsebidraget

Vi vill inte att ekonomin ska vara ett hinder för rörelseglädje! Därför finns vårt rörelsebidrag för dig som behöver ekonomiskt stöd för att till exempel kunna betala din medlems- och träningsavgift i föreningen, köpa träningskläder, följa med på tävling eller delta i andra föreningsaktiviteter.